دکورپرداز
دکور پرداز
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح شد

وضعیت قابل قبول ذخایر کالاهای اساسی و دارو در کشور

وضعیت قابل قبول ذخایر کالاهای اساسی و دارو در کشور

رئیس جمهور از حمایت های بیشتر دولت برای تأمین داروی مورد نیاز بیماران بعنوان اقدامی مستمر و ضروری یاد کرد و از مسؤلان دست اندرکار همچون وزارت بهداشت و بانک مرکزی خواست در جهت تأمین نیازهای دارویی بخصوص ذخایر دارویی کشور اقدام نمایند.


به گزارش دکور پرداز به نقل از ایسنا، در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که یکشنبه شب به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، موضوعات مهم اقتصادی کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
در این جلسه گزارش های جداگانه ای درباره وضعیت خوب و قابل قبول ذخایر کالاهای اساسی و دارو در کشور همچون در بنادر و کشتی های تجاری درحال ورود به کشور که حاصل تمهیدات لازم همچون تخصیص به هنگام ارز مورد نیاز است عرضه شد.
رئیس جمهور ضمن اشاره به ضرورت تسریع در ترخیص و توزیع کالاهای اساسی تصریح کرد: ذخایر کافی غذای مردم که به مرحله اطمینان بخشی رسیده است باید همواره مورد توجه باشد و همین مسیر ادامه یابد.
رئیسی از حمایت های بیشتر دولت از تأمین داروی مورد نیاز بیماران بعنوان اقدامی مستمر و ضروری یاد کرد و از مسؤلان دست اندرکار همچون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بانک مرکزی خواست در سریع ترین زمان ممکن از تقویت ذخایر دارویی کشور پشتیبانی کنند چون که صیانت از جان و تأمین نیازمندی های مردم همواره از دغدغه های دولت می باشد.
در این جلسه همینطور گزارشی از وضع منابع مالی صندوق توسعه ملی عرضه و مقرر شد از منابع موجود در جهت تأمین نیازهای بخش تولید استفاده گردد.




منبع:

1400/09/22
12:33:00
0.0 / 5
1044
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
دکور پرداز
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد