دکورپرداز
دکور پرداز
رضوانی:

وضعیت خرید و فروش توسط شخصیت های حقوقی در بازار سرمایه بررسی شود

وضعیت خرید و فروش توسط شخصیت های حقوقی در بازار سرمایه بررسی شود

به گزارش دکور پرداز یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید برای رفع اشکال بازار سرمایه اول بصورت مساله بپردازیم عنوان کرد: اینکه شخصیت های حقوقی در اوج قیمت سهام خودرا فروخته و در هنگام نزول قیمت خریداری می کنند بررسی شود.


به گزارش دکور پرداز به نقل از ایسنا، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی اظهار نمود: اگر شیطان بزرگ حماقت نمی کرد سال ها طول می کشید تا از منطقه اخراج شود ولی به برکت خود شهدا خصوصاً شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس به زودی گورشان را از منطقه گم می کنند هر چند آمریکاپرستان نوکرصفت آنرا عقب نشینی برنامه ریزی تعریف کنند.
وی افزود: رییس قوه مجریه و رییس قوه قضاییه به دنبال حل مسائل بازار بورس هستند. ما برای حل این مساله اول باید صورت آنرا بفهمیم و آنرا مورد بررسی قرار دهیم که چه افرادی به ویژه شخصیت های حقوقی در اوج قیمت سهم خودرا فروخته و در زمان نزول قیمت خریداری نموده اند.
رضوانی در این زمینه بیان کرد: باید اسامی این دسته از افراد فهرست شده و بررسی شود و مشخص شود مشکل بازار سرمایه در کجاست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: این روزها افرادی که در مجلس و دولت مسئولیتی هم ندارند درباره نرخ ارز اظهارنظر می کنند اما این اظهارنظرهای نسنجیده باتوجه به عدم تصویب قانون بودجه در مجلس شورای اسلامی موجب اختلال در روند امور، پریشان احوالی و تخریب اقتصاد کشور می شود.




منبع:

1400/10/12
22:55:34
0.0 / 5
925
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
دکور پرداز
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد