دکورپرداز
دکور پرداز

شرح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه

شرح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه

به گزارش دکور پرداز، دکتر پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات این بانک را شرح داد.



به گزارش دکور پرداز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه، اظهار داشت: از آغاز جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی ضد کشورمان، تابحال با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان این بانک، در کوتاهترین زمان ممکن ۸۰ درصد فعالیتهای بانک به پایداری رسیده است.
دکتر پرتوافکنان ضمن اشاره به انجام خدمات مبتنی بر سپرده و کارت اظهار نمود: خدماتی مانند گردش حساب، انتقال وجه، صدور و تغییر رمز کارتها، ساتنا و پایا و صدور کارت های هدیه و بن کارت سازمان ها هم اکنون قابل انجام است.
وی ضمن اشاره به ازسرگیری خدمات حضوری و غیرحضوری بانک سپه طبق وعده قبلی، اضافه کرد: مبحث وکالتی شدن حساب های مشتریان برای ثبت نام خودرو، تعیین شعبه برای ۱۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری، پرداخت تسهیلات به ۱۴ هزار پرونده تسهیلات، ازجمله اقداماتی است که در این خصوص صورت گرفته است.
عضو هیأت مدیره بانک سپه از ورود موفق روزانه بیشتر از یک میلیون و ۴۰۰ هزار رفتن به اینترنت بانک و همراه بانک سپه اطلاع داد و از مشتریان بانک خواست تا نسخه جدید همراه بانک سپه را از بازارگاه های اینترنتی دریافت نمایند.
دکتر پرتوافکنان با اشاره به اینکه هم اینک ۴ هزار و ۱۳۰ دستگاه خودپرداز در ۲۸۳۰ شعبه سراسر کشور بانک سپه فعال است، تصریح کرد: بیشتر از ۸۰ هزار فقره چک هم از راه سامانه چکاوک درحال تعیین وضعیت است.
وی در انتها ضمن پوزش مجدد از تمام مشتریان بانک سپه، ابراز کرد: امیدوارم با گذر از این دوره کوتاه و رسیدن به پایداری کامل سامانه ها، بانک سپه مطلوب تر و قویتر از گذشته در خدمت هم میهنان عزیزمان باشد.


منبع:

1404/04/30
10:20:18
0.0 / 5
6
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
لینک دوستان دكور پرداز
دکور پرداز
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد