دکورپرداز
دکور پرداز
در كمیسیون برنامه مطرح شد

تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری در پرداخت حقوق بازنشستگان با مشکل مواجه اند

تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری در پرداخت حقوق بازنشستگان با مشکل مواجه اند

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت که بر اساس گزارش های روسای سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری، آنها در پرداخت حقوق به بازنشستگان گرفتار مشکل هستند.


محمدمهدی مفتح در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: این جلسه با حضور عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان تامین اجتماعی و رییس سازمان بازنشستگی کشوری جهت بررسی فعالیت ها و برنامه ها و وضعیت اعتبارات این وزارتخانه انجام شد.
وی توضیح داد: بر اساس گزارش ها روسای سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری، این سازمان ها در پرداخت حقوق به بازنشستگان گرفتار مشکل هستند و درآمدهای صندوق بوسیله بیمه پردازان جوابگوی پرداخت حقوق و پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری نیست.
مفتح افزود: وزیر کار نیز در مورد استفاده از تجربه خیلی از کشورها برای انجام اصلاحات پارامتریک در صندوق های بازنشستگی یعنی تغییر سن بازنشستگی و مدت زمان اشتغال یک فرد توضیحاتی را ارائه کرد.
بگفته وی اعضای کمیسیون درباب وضعیت صندوق های بازنشستگی، ایجاد اشتغال در استانهای محروم، افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی، شرکت های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظراتشان را بیان نمودند.



1400/07/26
09:03:27
0.0 / 5
1049
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
دکور پرداز
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد