دکورپرداز
دکور پرداز

از وام ۱۰ میلیونی سرپرستان کرونائی چه خبر؟

از وام ۱۰ میلیونی سرپرستان کرونائی چه خبر؟

قبل از این، وزیر اقتصاد از اعطای وام 10 میلیونی به سرپرستان کرونائی خانوارها آگاهی داد و بررسی ها نشان میدهد که نخستین تسهیلات به یک سرپرست کرونائی خانوار پرداخت شده است.


به گزارش دکور پرداز به نقل از ایسنا، اوایل آذرماه سالجاری احسان خاندوزی اعلام نمود که که به سرپرست کرونائی خانوارها وام ۱۰ میلیونی قرض الحسنه پرداخت می شود و این سرپرستان باید به سبب کرونا در بیمارستان بستری شده و فاقد شغل و درآمد ثابت باشند.
روال پرداخت این وام به این صورت است که وزارت اقتصاد، اطلاعات مربوط به این افراد را از وزارت بهداشت دریافت و با اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تطبیق می دهد و مشمولان را شناسایی می کند.
در صورتیکه افراد مشمول این طرح باشند، با پیامک یا تلفن به آنها اطلاع داده می شود.
بانکهای مهر اقتصاد ایران و بانک رسالت متولی پرداخت این وام هستند و از سمت این دو بانک با مشمولان تماس گرفته می شود که بررسی ها نشان می دهد، بانک قرض الحسنه رسالت اولین تسهیلات کرونائی سرپرستان خانوار مبتلا شده به کرونا را به مبلغ ۱۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماه پرداخت کرده است.
بر طبق این گزارش، وام ۱۰ میلیونی سرپرستان کرونائی خانوار، سه ساله با اقساط ماهانه حدود ۳۰۰ هزار تومان و ضمانت وام برمبنای اعتبار سنجی افراد است.



1400/10/16
12:03:48
0.0 / 5
1043
تگها: اقتصاد , طلا , مبل
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
دکور پرداز
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد