دکورپرداز
دکور پرداز

یورو سقوط کرد

یورو سقوط کرد

به گزارش دکور پرداز تنش های بین روسیه و غرب بر سر اوکراین و توجه سرمایه گذاران به دلار سبب شد تا یورو پیش از اعلام جزئیات برنامه تشدید سیاست های پولی فدرال رزو به پایین ترین سطح یک ماهه سقوط کند.


به گزارش دکور پرداز به نقل از یورونیوز، با عنایت به این که رهبران غربی آمادگی خویش را برای هرگونه اقدام نظامی روسیه در اوکراین تشدید کردند، روبل روسیه بعد از تضعیف قبلی با ۰.۵۴ درصد رشد به پایین ترین سطح در بیشتر از ۱۴ ماه گذشته و به ۷۸.۶۲ در هر دلار بازگشت.
آلویس مارینو در شرکت کردیت سوئیس اظهار داشت: تنش های اوکراین یورو و اروپا را بخصوص در مورد انرژی تحت تأثیر قرار داده اما قدرت دلار بیشتر به تشدید سیاست های فدرال رزرو مربوط می شود. بازار در سال ۲۰۲۲ توسط فدرال رزرو یک افزایش قیمت داشت و الان ما چهار قیمت را تعیین می نماییم که این در نهایت عامل اصلی تقویت دلار است که در سه ماه گذشته شاهد آن بوده ایم.
این مورد به علت ضعف در بازارهای سهام و ریسک پذیری ها، اندکی شتاب گرفت. مارشال گیتلر، رئیس تحقیقات سرمایه گذاری اظهار داشت: قدرت دلار نشان دهنده نقش آن بعنوان ارز امن نهایی است.
گیتلر اضافه کرد: ارزها معمولاً زمانی افزایش می یابند که انتظار می رود نرخ ها بالاتر برود و زمانی که انتظارات برای افزایش نرخ در آینده صعودی شود، کاسته می شود. وی اظهار داشت: با عنایت به این که سایر بانکهای مرکزی هم آماده افزایش نرخ هستند، نوسانات دلار کاسته شده است.
قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو برای نشست ماه مارس فدرال رزرو و سه مورد دیگر برای سال ۲۰۲۲ به صورت کامل قیمت گذاری شده اند.



1400/11/10
21:59:46
0.0 / 5
1057
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
دکور پرداز
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد