دکورپرداز
دکور پرداز

طلا در صدر و دلار در قعر

طلا در صدر و دلار در قعر

دکور پرداز: قیمت طلا امروز(پنجشنبه) با کاهش ارزش دلار به اوج 9 هفته ای صعود کرد برای اینکه فدرال رزرو آمریکا ممکنست به زودی چرخه افزایش نرخ بهره خودرا متوقف نماید.


به گزارش دکور پرداز به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۷ و ۳۵ دقیقه بامداد به وقت شرقی با ۷.۳ درصد افزاش به ۱۹۸۳ دلار و ۸۰ سنت رسید که بالاترین قیمت از اواسط ماه مه بود. طلای آمریکا نیز با ۰.۳۷ درصد افزایش به ۱۹۸۴ دلار و ۸۰ سنت رسید.
شاخص دلار ۰.۲ درصد کم شد که نزدیک به پایین ترین سطح یک سال قبل بود و طلا را برای دارندگان سایر ارزها ارزان تر کرد.
برمبنای ابزار Fedwatch CME، انتظار می رود فدرال رزرو در نشست هفته آتی خود نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش دهد و آنها را در محدوده ۵.۲۵ درصد تا ۵.۵ درصد در سال ۲۰۲۳ نگه دارد.
کاهش نرخ بهره هزینه فرصت نگهداری شمش بدون بازده را کم می کند. انتظار می رود بانک مرکزی اروپا نیز در هفته آتی نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش دهد.
سرمایه گذاران اطلاعات اولیه مطالبات بیکاری در ایالات متحده را زیر نظر خواهند داشت که پیش بینی می شود از ۲۳۷ هزار مورد تعدیل فصلی به ۲۴۲ هزار افزایش یابد.
طبق گزارش رویترز، داده ها نشان میدهد که دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان، روز چهارشنبه ۰.۱۹ درصد افزوده شد و به ۹۱۳.۸ تن رسید.
در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۵.۲۳ دلار رسید، پلاتین ۰.۱ درصد رشد کرد و به ۹۷۳ دلار و ۸۱ سنت رسید و پالادیوم ۰.۲ درصد کم شد و به ۱۳۰۵ دلار و ۵۴ سنت رسید.




منبع:

1402/04/30
11:33:43
0.0 / 5
374
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
دکور پرداز
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد