دکورپرداز
دکور پرداز

خبرهای جدید از جشنواره تولیدات فضای مجازی آسمون

خبرهای جدید از جشنواره تولیدات فضای مجازی آسمون

دکور پرداز: جشنواره تولیدات فضای مجازی «آسمون» که با محوریت تولیدات نوجوانان با بازه سنی 9 تا 18 سال در فضای مجازی فعالیت می کند از لوگو و شعار خود رونمایی نمود.


به گزارش دکور پرداز به نقل از ستاد خبری جشنواره «آسمون»، این جشنواره با محوریت تولیدات نوجوانان در فضای مجازی و با هدف استعدادیابی و رشد فردی این نوجوانان آغاز به کار کرده و در نیمه ابتدایی سال جاری برگزار و اختتامیه آن همزمان با عید بزرگ غدیر برگزار می شود.
«وقتشه خودتو رو کنی» شعار اصلی این جشنواره است که با هدف تشویق نوجوانان به نشان دادن استعدادهایشان و با ادبیاتی متناسب با این گروه سنی انتخاب شده است. همین طور جمله «تو آسمون ستاره شو» در کنار شعار جشنواره مکمل آن خواهد بود.
جشنواره آسمون با این شعار نوجوانان را به نشان دادن بهتر نسل خودشان دعوت می کند. در این شعارها تلاش شده از ادبیات عامیانه استفاده و از ادبیات کتابی پرهیز شود تا ارتباط مستقیم و بهتری با مخاطب هدف خود یعنی نوجوانان برقرار کند.
همین طور لوگوی این جشنواره آسمون که نخستین دوره آن درحال برگزاری است باتوجه به استفاده حرف «آ» در الفبای فارسی و نمادهایی از رشد، امتداد و سیال بودن که از خاصیت های نوجوان است به گونه ای ساده و مینیمال طراحی شده است که نمادی از پرچم و هویت ملی نیز درخود دارد.
هر سه رنگ استفاده شده در این لوگو رنگ هایی پر از انرژی و قدرت هستند تا حس ماجراجویی، خلاقیت و سرگرمی را به مخاطب القا کنند.
طراحی این لوگو را آتنا حیدری برعهده داشته است.
به گزارش دکور پرداز به نقل از ایسنا، مهلت ارسال آثار نوجوانان در این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.



1403/01/15
15:36:11
0.0 / 5
66
تگها: تولید , طراحی
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد