دکورپرداز
دکور پرداز

دلار در بازار آزاد به کانال ۵۲ هزار تومان می رسد؟

دلار در بازار آزاد به کانال ۵۲ هزار تومان می رسد؟

دکور پرداز: دکور پرداز: اکنون دلار بازار آزاد در کانال 58 هزارتومانی قرار دارد که بر طبق تحلیل کارشناسان در آینده نزدیک احتمالاً دلار به نرخ 52 هزارتومان نیز باز خواهد گشت.



به گزارش دکور پرداز به نقل از مهر، از شروع فروردین ماه قیمت دلار در بازار آزاد روند صعودی به خود گرفت و بعد از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی اسرائیل، نرخ ارز در بازار غیررسمی از مرز ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد اما از دو هفته گذشته نرخ دلار در بازار روند نزولی داشته و این کاهش قیمت همچنان ادامه دار است.
افزایش قیمت دلار در بازار آزاد سبب انتقاد برخی از نمایندگان مجلس به سبب عدم ورود بانک مرکزی برای کنترل وضعیت دلار شد بطوریکه پای محمدرضا فرزین رییس بانک مرکزی برای ارائه توضیحات و تشریح سیاست های کلان بانک مرکزی برای ساماندهی بازار آزاد ارز به تلویزیون و مجلس باز شد و اعلام نمود «این نرخ ها هیجانی و موقتی است و با به انتها رسیدن تنش ها، نرخ ارز به محدوده مشخص شده قبلی باز خواهد گشت.»
با توجه به توضیحات رییس بانک مرکزی و ادامه نزولی قیمت دلار در بازار آزاد، اکنون بعد از گذشت یک ماه از زمان ذکر شده، قیمت دلار به کانال ۵۸ هزار تومانی رسید، این قیمت فعلی دلار به کمترین رقم از نیمه اسفند تا کنون رسیده است.
به گزارش دکور پرداز به نقل از مهر، اکنون قیمت دلار ۵۸ هزار و ۶۹۰ تومان رسید؛ به سبب کاهش قیمت و آرامش در بازار دلار، دلالان نقره داغ شدند و خریداری در میدان نیست. همین طور بر طبق گفته عده ای از کسبه بازار دلار، نرخ این ارز در ایام نزدیک وارد کانال ۵۷ هزار تومان نیز خواهد شد
البته ناگفته نماند، قیمت دلار در بازار آزاد همچنان ادامه کاهش قیمت خودرا حفظ نموده و طبق تحلیل کارشناسان این حوزه «اگر قیمت دلار از مرز ۵۷ هزار تومان به پایین کاهش قیمت داشت، بطور قطع دلار در بازار آزاد کانال ۵۲ هزار تومان را نیز تجربه خواهدنمود.»

1403/02/27
15:45:56
0.0 / 5
353
تگها: بازار , دلار , قیمت
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
دکور پرداز
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد