با هم كرونا را شكست می دهیم
استقبال مشتریان بیمه كوثر از خدمات آنلاین
به گزارش دكور پرداز فروش بیمه نامه های الكترونیك بیمه كوثر با استقبال مشتریان از خدمات آنلاین، در كمتر از چهار ماه از مرز ۱۱هزار بیمه نامه گذشت و حق بیمه تولیدی آن به ۸۰میلیارد ریال رسید.
به گزارش دکور پرداز به نقل از مهر، با بیان سرپرست معاونت فروش و درآمد بیمه گری بیمه کوثر، این امر باتوجه به زیرساخت های به وجود آمده برای تسهیل خرید بیمه نامه به صورت الکترونیکی و هم افزایش رضایت مشتریان، محافظت از جان بیمه گذاران و کارکنان شرکت در روزهای شیوع ویروس کرونا و همسو با سیاست ها و اهداف شرکت در توسعه خدمت رسانی غیرحضوری انجام گرفته است.
محمد دنان اضافه کرد: بیمه کوثر همواره در عرضه خدمات الکترونیک جزو اولین ها بوده و با عرضه سامانه های مختلف در بخش خدمات غیرحضوری توانسته است گام های مؤثری در این بخش بردارد.
وی اشاره کرد: عرضه خدمات آنلاین به بیمه شدگان و ذی نفعان با استفاده حداکثری از ظرفیت و تخصص شبکه فروش مجازی بیمه کوثر در امتداد سیاست ها و اهداف شرکت برای توسعه خدمات برخط و فروش غیرحضوری انواع بیمه نامه است، ضمن اینکه در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر، زیرساخت مناسبی هم برای شرکای شرکت به وجود آمده است تا به نحو مطلوبی از خدمات آن بهره مند شوند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب