دکورپرداز
دکور پرداز

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید عبادت و۱۰۰۰ شهید تیپ ۳۲۸متحرک هجومی نزاجا

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید عبادت و۱۰۰۰ شهید تیپ ۳۲۸متحرک هجومی نزاجا

دکور پرداز: کردستان مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید عبادت و۱۰۰۰ شهید تیپ ۳۲۸متحرک هجومی نزاجا با حضور خانواده معظم شهدا و کارکنان و خانواده های کوی و بسیجیان و مسئولین در حسینیه قمربنی هاشم کوی سازمانی شهید معصومی مریوان اجرا شد.


سرهنگ بهمن عبدلی، شامگاه گذشته(۲۰ خردادماه) در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید عبادت و۱۰۰۰ شهید تیپ ۳۲۸متحرک هجومی نزاجا، با اعلان اینکه امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و یا برگزاری یادواره شهدا یکی از بزرگترین عبادت هاست، اظهار داشت: خداوند از جایگاه و عظمت شهدا سخن گفته و خودرا یکی از مشتریان شهدا دانسته و با آنها معامله کرده است.
وی ادامه داد: خداوند به شهدا بابت معامله ای که کرده اند تبریک گفته و شهدا با انتخاب این راه در حقیقت برنده این معامله هستند و مزد و اجر آنها در نزد خداوند محفوظ خواهد بود.
فرمانده تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی نزاجا، در ارتباط با وظایف ما در قبال شهدا بیان کرد: یکی از با اهمیت ترین وظایف ما زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های آینده است، چونکه باید آنها را با رشادت ها و شهادت طلبی جوانان آن دوران آشنا نماییم.
سرهنگ بهمن عبدلی در ادامه اشاره کرد: بیشتر شهدا از نظر عبادت و خداشناسی به اوج رسیده و راهشان را انتخاب نموده بودند و خون شهیدان ما کشور را حفظ نموده است پس باید بسیار مواظب باشیم.
فرمانده تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی نزاجا عنوان کرد: رضایتمندی از دیگر خاصیت خاص شهدا است و آنها و بر رضای خدا راضی بودند، اما ما به هر چیزی گلایه داریم و همیشه لیوان خالی را می بینیم و گرفتار بهانه جویی می شویم.
وی درباب سیره و مراحل زندگی شهید سرلشکر رسول عبادت بیان کرد: انس با قرآن، با گذشت زمان از او جوانی متعهد ساخته بود. در انجام احکام الهی مقید بود و بعد از ورود به ارتش از انجام عبادت و قرائت قرآن غافل نشد و سربازان و نیروهای زیردست خودرا به نماز و ارتباط با قرآن سفارش می کرد.
وی با سربازان نشست وبرخاست داشت و با آنان غذا می خورد و پیشاپیش یگان در عملیات شرکت می کرد، پس نیروهای تحت امرش از داشتن چنین فرماندهی بر خود می بالیدند و دستوراتش را بی چون وچرا انجام می دادند و در راه مبارزه با دشمن، فداکاری می کردند.
وی درباب نحوه شهادت این شهید اضافه کرد: شهید سرلشکر رسول عبادت در ششم مهرماه سال ۱۳۲۴ شمسی، همزمان با میلاد فرخنده‌ی رسول اکرم(ص) در شهر شیراز به دنیا آمد. به میمنت و مبارکی آن روز، او را رسول نامیدند.
این شهید والامقام عاقبت شانزدهم خرداد ماه ۱۳۶۰ در عملیات آزادسازی قوچ سلطان بوسیله نیروهای بعثی مورد به هدف خوردن تیر قرار گرفت و به شهادت رسید.
سرهنگ بهمن عبدلی به انتخابات ریاست جمهوری آینده هم اشاره نمود و تصریح کرد: همه ما ان شاءالله در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و باردیگر حماسه دیگری می آفرینیم و مشت محکمی به دهان کسانی که چشم به این کشور دوخته اند، خواهیم زد.
فرمانده تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی نزاجا در آخر این مراسم اشاره کرد: دشمن از نظر قدرت نظامی جرات حمله ندارد که سمت ما بیاید مگر بوسیله فرهنگ که البته مردم ما دراین زمینه بسیار هوشیار هستند.





منبع:

1403/03/21
10:22:54
0.0 / 5
198
تگها: سازمان
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
دکور پرداز
decorpardaz.ir - مالکیت معنوی سایت دكور پرداز متعلق به مالکین آن می باشد